info-vonal: +36 20 421 4298 | info@farmfutar.hu

Szállítási információk

Milyen termékeket és honnan szállít a FarmFutár?

Budapest környéki, helyi termelők, hagyományos és fenntartható gazdálkodásaiból származó termékek házhozszállításával foglakozunk. Olyan helyi termékek közül válogathatsz nálunk, mint például a gondosan termesztett szezonális zöldségek, gyümölcsök, illetve hagyományos módon előállított, adalékanyag mentes házi kolbász, házi sajt, száraztészta, házi szörp, lekvár…és még sok más finomság vár. Így akkor sem maradsz le a minőségi, helyi termékekről, ha nincs időd rendszeresen piacra járni, mert a FarmFutárral házhoz jön a piac! 🙂 

Termelőinkről itt olvashatsz bővebben »

 

Mikor szállít a FarmFutár online termelői piac?

AKTUÁLIS SZÁLLÍTÁSI INFÓK: A megnövekedett igényre való tekintettel, a megszokott keddi és pénteki napokon kívül más napokon is szállítunk 10-19 óra között. Mindenkit az aktuális kiszállítási nap előtt e-mailben értesítünk! Ideiglenes termékhiányok előfordulhatnak, ezért kérjük mindenki szíves megértését!

Jelenleg Budapest összes kerületébe emellett: Üröm, Pilisborosjenő, Solymár, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Piliscsaba, Pilisborosjenő, Tinnye, Pilisjászfalu, Csobánka, Pomáz, Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakalász illetve Nagykovácsi településekre vállalunk házhozszállítást, így rendelheted otthonodba, munkahelyedre vagy akár a szomszédba is a termékeinket. Amennyiben a szállítási nap munkaszüneti nap lenne, úgy külön tájékoztatunk a szállítási nap kapcsán. Tovább a kínálathoz 

Futárunk minden esetben az általad megadott telefonszámon a kézbesítést megelőzően felveszi Veled a kapcsolatot. Amennyiben bármi információt szeretnél megadni futárunknak, ami segíti őt a munkájában (pl, kapucsengő, szomszéd néni átveszi stb), úgy kérlek ezt írd be a rendelésnél a megjegyzés mezőbe. Szállítási területünket folyamatosan bővítjük, így érdemes követned bővülő listánkat.

Miért nem kapom meg a csomagom 24 órán belül?

Filozófiánk alapja, hogy egészség és környezettudatos termékeket juttassunk el vásárlóinkhoz, így a házhozszállítás során is fontosnak tartjuk, hogy minél kisebb károsanyag kibocsátással tudjuk ezt is megoldani. A  kiszállítási napon megpróbálunk minél hatékonyabban sok rendelést egy fuvarral megoldani, óvva így a környezetünket.

 

Szállítási díj

Szállítási díjunk egységesen 990,- Forint Budapest összes kerületére, így nem kell azzal törődnöd, hogy hova rendeled csomagod. Solymár, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Piliscsaba, Pilisborosjenő, Üröm, Csobánka, Tinnye, Pilisjászfalu településekre 690,- Forint.  20.000,- forint feletti vásárlás esetén  a szállítási díjat mi álljuk, így azt feléd nem számlázzuk ki.

 

Futárnál hogyan tudok fizetni?

Futárunknál készpénz és a megadott Bankártyákkal tudod kiegyenlíteni a vásárlásod és a házhozszállítás díját. (Elfogadott bankkártyák: MasterCard, Maestro).  Tovább a kínálathoz »

 

Szállítás / Csomagolás / Szállítólevél

Rendelésedet terméktől és mennyiségtől függően újrahasznosítható papírtáskában, kartonban, rekeszben fogod  megkapni. Friss termékek esetében a szállítási idő alatt is gondoskodunk a megfelelő hűtésről, hogy megóvjuk azok frissességét.

 

A csomagodhoz egy szállítólevelet is küldünk, amelyen tételesen láthatod az általunk kiszállított mennyiségeket. Kérjük ezen a szállítólevélen írd alá és vedd át a csomagod. 

 

Nem felel meg egyik szállítási időpont sem?

Kérlek ebben az esetben keress meg minket bármelyik elérhetőségünkön és megbeszéljük a lehetőségeket.

 

Át kell néznem tételesen mit hozott a Futár?

Javasoljuk az átvétel során ellenőrízd a termékeket, de ha erre nincs lehetőség, később a szállítólevél segítségével is megteheted ezt.  Amennyiben bármi eltérést tapasztalsz kérlek azt jelezd felénk telefonon vagy bármelyik elérhetőségünkön. 

 

Nem ért oda a Futár a megadott időben?

Sajnos a budapesti forgalom egyre nagyobb kihívást jelent minden résztvevőjének így előfordulhat, hogy a tervezett időpontól eltérően ér oda futárunk. Amennyiben nem tudjátok már megoldani a csomagátadást, kérlek jelezd felénk és a következő Neked alkalmas napon, időpontban újra szállítjuk a rendelésed.

 

Szállítás során összetört valami?

Sajnos ahogy máshol is nálunk is előfordulhatnak ilyen kellemetlenségek Kérlek keress meg minket bármelyik elérhetőségünkön, jelöld meg a szállítólevélen a problémás terméket és mi a következő rendelésednél díjmentesen kicseréljük azt vagy jóváírjuk feléd kupon formájában. 

 

Bezárás
×
×

Cart