Szállítási információk

Milyen termékeket és honnan szállít a FarmFutár?

Budapest környéki, helyi termelők, hagyományos és fenntartható gazdálkodásaiból származó termékek házhozszállításával foglakozunk. Olyan helyi termékek közül válogathatsz nálunk, mint például a gondosan termesztett szezonális zöldségek, gyümölcsök, illetve hagyományos módon előállított, adalékanyag mentes házi kolbász, házi sajt, száraztészta, házi szörp, lekvár…és még sok más finomság vár. Így akkor sem maradsz le a minőségi, helyi termékekről, ha nincs időd rendszeresen piacra járni, mert a FarmFutárral házhoz jön a piac! 🙂 

Termelőinkről itt olvashatsz bővebben »

 

Mikor szállít a FarmFutár online termelői piac?

Jelenleg Budapest összes kerületébe emellett: Üröm, Pilisborosjenő, Solymár, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pilisszentkereszt Piliscsaba, Pilisborosjenő, Tinnye, Pilisjászfalu, Csobánka, Pomáz, Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakalász, Pilisszántó, Nagykovácsi, Remeteszőlős, Szigetszentmiklós, Biatorbágy, Göd, Dunakeszi, Vác, Sződliget, Leányfalu, Szentedre, Tahitótfalu településekre vállalunk házhozszállítást, így rendelheted otthonodba, munkahelyedre vagy akár a szomszédba is a termékeinket. Amennyiben a szállítási nap munkaszüneti nap lenne, úgy külön tájékoztatunk a szállítási nap kapcsán. Tovább a kínálathoz 

Futárunk minden esetben az általad megadott telefonszámon a kézbesítést megelőzően felveszi Veled a kapcsolatot. Amennyiben bármi információt szeretnél megadni futárunknak, ami segíti őt a munkájában (pl, kapucsengő, szomszéd néni átveszi stb), úgy kérlek ezt írd be a rendelésnél a megjegyzés mezőbe. Szállítási területünket folyamatosan bővítjük, így érdemes követned bővülő listánkat.

Miért nem kapom meg a csomagom 24 órán belül?

Filozófiánk alapja, hogy egészség és környezettudatos termékeket juttassunk el vásárlóinkhoz, így a házhozszállítás során is fontosnak tartjuk, hogy minél kisebb károsanyag kibocsátással tudjuk ezt is megoldani. A  kiszállítási napon megpróbálunk minél hatékonyabban sok rendelést egy fuvarral megoldani, óvva így a környezetünket.

 

Szállítási díj

Szállítási díjunk 690,- és 990,- forint között mozog melyet az iránytószám megadása után jelez feléd a webshopunk. Átvételi pontokra 500,- forintért tudsz rendelni. 

Futárnál hogyan tudok fizetni?

Futárunknál készpénz és a megadott Bankártyákkal tudod kiegyenlíteni a vásárlásod és a házhozszállítás díját. (Elfogadott bankkártyák: MasterCard, Maestro).  Tovább a kínálathoz »

 

Szállítás / Csomagolás / Szállítólevél

Rendelésedet terméktől és mennyiségtől függően újrahasznosítható papírtáskában, kartonban, rekeszben fogod  megkapni. Friss termékek esetében a szállítási idő alatt is gondoskodunk a megfelelő hűtésről, hogy megóvjuk azok frissességét.

 

A csomagodhoz egy szállítólevelet is küldünk, amelyen tételesen láthatod az általunk kiszállított mennyiségeket. Kérjük ezen a szállítólevélen írd alá és vedd át a csomagod. 

 

Nem felel meg egyik szállítási időpont sem?

Kérlek ebben az esetben keress meg minket bármelyik elérhetőségünkön és megbeszéljük a lehetőségeket.

 

Át kell néznem tételesen mit hozott a Futár?

Javasoljuk az átvétel során ellenőrízd a termékeket, de ha erre nincs lehetőség, később a szállítólevél segítségével is megteheted ezt.  Amennyiben bármi eltérést tapasztalsz kérlek azt jelezd felénk telefonon vagy bármelyik elérhetőségünkön. 

 

Nem ért oda a Futár a megadott időben?

Sajnos a budapesti forgalom egyre nagyobb kihívást jelent minden résztvevőjének így előfordulhat, hogy a tervezett időpontól eltérően ér oda futárunk. Amennyiben nem tudjátok már megoldani a csomagátadást, kérlek jelezd felénk és a következő Neked alkalmas napon, időpontban újra szállítjuk a rendelésed.

 

Szállítás során összetört valami?

Sajnos ahogy máshol is nálunk is előfordulhatnak ilyen kellemetlenségek Kérlek keress meg minket bármelyik elérhetőségünkön, jelöld meg a szállítólevélen a problémás terméket és mi a következő rendelésednél díjmentesen kicseréljük azt vagy jóváírjuk feléd kupon formájában.