GYIK
Létezik minimális rendelési érték?
Igen létezik. Jelenleg 6000,- forint feletti rendeléseket tudunk feldolgozni.
Miért csak Budapestre és környékére szállít a FarmFutár?
Jelenleg országunk ezen részét tudjuk a szállítás során olyan minőségben lefedni ami számunkra megfelel. A szállítási területeket folyamatosan bővítjük, de ha nem esel bele egyik kerületbe se kérlek keress meg minket és megbeszéljük a lehetőségeket.
Kit támogatok ha FarmFutárnál rendelek?
Olyan családi gazdaságokat, kistermelőket, akik célul tűzték ki maguknak, hogy egészséges, adalékanyagmentes termékeket állítanak elő és őrzik a régi hagyományokat, mindezt a környezet rombolása nélkül, fenntartható módon. Ismerd meg termelőinket a “Termelőink” menüpont alatt.
Milyen termékeket rendelhetek az oldalon?
Kizárólag kisgazdaságok, kistermelők, őstermelők termékeit rendelheted, amelyek megfelelnek minőségi filozófiánknak, miszerint termékeink házi jellegűek, nem tartalmaznak semmilyen hozzáadott, káros adalékanyagot, tartósítót, színezéket. A termékek között több jelzést is találsz a különböző allergiák, ételérzékenységekkel kapcsolatban.
Milyen módon tudok fizetni?
Mivel hazánkban az utánvétel fizetési mód a legelterjedtebb, így nálunk is így tudod kiegyenlíteni rendelésed összegét a házhozszállítás során. ezt megteheted készpénzben vagy a főoldal alján feltüntetett bankkártyatípusok egyikével.
Mit jelent az "utólagos mérlegeles" egyes termékeknél?
“Kicsit több lett, maradhat?” Hangzik a mindenki számára ismerős piaci klasszikus. Igaz, ugyan mi egy “online piactér” vagyunk, azonban nálunk is mérlegre kerül minden olyan termék, amit nem lehet egységre kiszerelni. Az ilyen termékek esetében a leírásban a következő szöveget találod: “A rendelt mennyiség pontos ára mérleges után kerül meghatározásra.” Így az adott termék webshopon feltüntetett mennyisége irányadó mennyiségként szolgál. Az utólagos mérlegelésből fakadó eltérések azonban minden esetben minimálisak, így a rendelés végösszege is csak minimális mértékben változhat.
Nem tetszik amit kaptam, mit tegyek?
Ez bárkivel előfordulhat. Ez esetben kérlek keress meg minket és terméktől függően megbeszéljük, hogyan tudjuk rendezni a dolgot.
Hogyan tudom biztosra, hogy adalékanyagmentes a termék?
Termelőinkkel mielőtt felkerülnek a webshopra több körben ismerkedünk meg. Meglátogatjuk a farmjukat, kertjüket , gazdaságukat és magunk is megbizonyosodunk róla, milyen módszerekkel eszközökkel dolgoznak. Természetesen nem rendelkezünk laborral, ahol bevizsgálnánk termékeket, de erre szerencsére nincs is szükség ugyanis minden termelőnkben közös , hogy a minőséget teszik előtérbe és a hagyományos módszereket alkalmaznak.
Rendelhetek telefonon is?
A webshopunk olyanra formáltuk, hogy minél kényelmesebbé tegyük számodra a rendelési folyamatot, de ha neked kényelmesebb telefonon is leadhatod rendelésedet. Kérlek vedd figyelembe, hogy nem rendelkezünk telefonos ügyfélszolgálattal, így nem minden esetben tudjuk egyből felvenni a telefont, de ígérjük visszahívunk.
Kit kérdezhetek termékkel kapcsolatban?
Hívj vagy írj bátran nekünk. Amennyiben nem tudjuk megválaszolni a kérdésedet azt továbbítjuk a kistermelő felé és hamarosan jelentkezünk.
Nem kaptam visszaigazoló levelet a rendelésemről, mit tegyek?
Lehet a technika ördöge játszott közbe. Kérlek írj vagy hívj minket és máris megnézzük rendelésedet.
Milyen bizonylatot, számlát kapok az csomagomhoz?
A csomagodhoz küldünk egy összesítőt, amelyen minden termék és összeg fel van tüntetve. Mivel sok termék esetében maga a termék előállítójától rendelsz (lásd ÁSZF) így több termék rendelése esetén, több, a termelőtől származó bizonylat (számla, nyugta) is a csomagodba kerül.
A FarmFutár Kft a FarmFutár webshoppal egyenlő?
A válasz lehet fura de NEM. A névazonosság csupán véletlen de a FarmFutár Kft egy külön jogi személyiség és nem áll kapcsolatban a webshopunkkal. A farmfutar.hu üzemeltetője Kristóf Péter e.v. 2084 Pilisszentiván Ságvári u 15.